S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.
       

REKLAMNÉ PREDMETY

Maxim's de Paris

Donnafugata


TOVAR V AKCII

KONTAKTY

DOM VÍNA ŽILINA
P. O. Hviezdoslava 689/8
010 01 Žilina
tel: +421 911 82 82 80
kupvino(a)kupvino.sk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


» Obchodné podmienky

Prevádzkovateľom internetového obchodu (ďalej aj „e-shop" alebo „internetový obchod") umiestneného na doméne kupvino.sk (ďalej len „internetová doména") je:

ENERGY TRANS, spol. s r.o.

sídlo:  Rosina 1057, Rosina 013 22
zápis: oddiel Sro, vložka číslo 15081/L, register Okresného súdu Žilina
prevádzka: P. O. Hviezdoslava 689/8, 010 01 Žilina
IČO: 36419869
DIČ: 2021845650
IČ DPH: SK2021845650
tel.: 00 421 911 82 82 80
e-mail: kupvino@kupvino.sk

orgány dozoru:

Inšpektorát SOI so sídlom v Žiline pre Žilinský kraj
Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79  Žilina 1
odbor výkonu dozoru
tel. č. 041/763 21 30, 041/724 58 68
fax č. 041/763 21 39
e-mail: za@soi.sk
podanie podnetu (na www.soi.sk)

(podľa zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu pre nepotravinárske výrobky)

Regionálna veterinárna a potravinová správa Žilina
Jedľová 285/44, 010 04 Žilina-Závodie
041/763 12 27

(podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení zákona č. 23/2002 Z. z. pre potravinárske výrobky)

(ďalej len „spoločnosť")

Podmienka 18+

Nápojový a darčekový portál kupvino.sk je primárne určený užívateľom starším ako 18 rokov. Návštevník, ktorý nedosiahol 18 rokov je oprávnený nakupovať iba položky ktoré neobsahujú alkohol (delikatesy, nealko nápoje, darčeky, doplnky, apod.).

Daň z pridanej hodnoty (DPH)

Základné ceny tovarov na stránkach kupvino.sk sú uvedené VRÁTANE dane z pridanej hodnoty.

Objednávka

Objednávku tovaru vytvoríte tým, že pridáte tovar ktorý chcete nakúpiť do nákupného košíka a pre registráciu Vás sprievodca prevedie krok za krokom procesom dokončenia objednávky. Minimálna hodnota objednávky nie je stanovená. Tovar odosielame na dobierku len v rámci SR. od 20 EUR. Objednávka tovaru do 20 EUR (bez dopravy), platba možná len bankovým prevodom, predom na účet odosielateľa.

Po odoslaní objednávky

Po odoslaní objednávky Vám bude zároveň odoslané e-mailom jej potvrdenie. V prípade, že v tomto potvrdení nájdete nejaké nezrovnalosti okamžite nás skontaktujte e-mailom alebo telefonicky. Kontaktné informácie sú uvedené v sekcií Kontaktujte nás. Následne je po vybavení objednávky a odoslaní zásielky, respektíve pripravenia tovaru k osobnému odberu, zaslaná informačná správa na kontaktný e-mail uvedený v registrácií. Zákazník môže tiež stav objednávky sledovať v prehľade objednávok po prihlásení k svojmu účtu.

Zrušenie objednávky zo strany zákazníka

Zákazník môže po 2 týždňoch od objednávky zrušiť svoju objednávku, pokiaľ ešte nebola expedovaná. Zrušenie sa vykonáva v prehľadoch Vašich objednávok.

V prípade, že platba za tovar už bola vykonaná zálohovo a objednávka je zrušená ešte pred expedíciou tovaru, bude záloha vrátená späť na účet zákazníka, odkiaľ zálohová platba prišla. Pri platbe zálohovo, môže byť v prípade jednostranného zrušenia objednávky zákazníkom vrátená znížená záloha s odpočítaním bankového poplatku, ktorý bol účtovaný bankou príjemcu platby. Poplatky sú podľa aktuálne platných cenníkov banky príjemcu platby v momente zaplatenia zálohy. V prípade zrušenia objednávky z dôvodu nedodržania avizovaného termínu expedície sa žiadne poplatky neplatia.

Zrušenie objednávky zo strany prevádzkovateľa obchodu

Vyhradzujeme si právo zrušiť objednávku alebo jej časti v týchto prípadoch:

  • tovar sa už nevyrába alebo nedodáva
  • tovar je dlhodobo nedostupný
  • zmenila sa výrazným spôsobom cena tovaru

V prípade, že táto situácia nastane, Vás budeme kontaktovať emailom alebo telefonicky a prípadne sa s Vami dohodneme na ďalšom postupe (náhrada objednaného tovaru iným, zrušenie objednávky, ...). V prípade, že tovar nemá náhradu, bude z objednávky len zrušený.

Pokiaľ ste už za tovar zaplatili a výsledná hodnota objednávky bude po prevedení zmeny nižšia než už zaplatená záloha, budú peniaze prevedené späť na Váš účet v najkratšom možnom termíne (bežne do 3 prac. dní od pripísania platby na náš účet). V prípade, že výsledná hodnota objednávky bude po vykonaní zmeny vyššia, bude Vám daný k úhrade rozdiel týchto čiastok.

Platba za tovar

Detailný popis možnosti úhrady objednávky nájdete v separátnom dokumente - Možnosti doručenia a platby

Termín expedície tovaru

Termín expedície tovaru bude potvrdený obchodníkom ktorý Vás bude kontaktovať telefonicky alebo elektronicky po obdŕžaní objednávky. Obvykle sa tovar expeduje nasledujúci pracovný deň po obdržaní objednávky. Snažíme sa o individuálny prístup a po vzájomnej dohode je možný termín dodania tovaru upraviť.

Kontrola dodávky

Obsah dodávky je kupujúci povinný skontrolovať už pri prevzatí zásielky od kuriera za prítomnosti doručovateľa. Pokiaľ je zistený nedostatok (obsah dodávky nie je kompletný, tovar poškodený prepravou atď.), adresát zásielku nesmie prevziať a reklamuje zásielku priamo u dopravcu. Dopravca následne spíše s adresátom protokol o zistení nedostatku a zásielka bude doručená naspäť odosielateľovi. Skutočnosť o zistení nedostatku pri doručení a spísaného protokolu nám prosím neodkladne oznámte a dohodneme sa na ďalšom postupe, napr. novom zaslaní tovaru. Na neskoršiu reklamáciu nedostatku (poškodenie tovaru pri preprave, chýbajúceho tovaru v balíku apod.) zistené až mimo prítomnosti doručovateľa, nie je možno brať ohľad.

Špeciálne sortimentné ustanovenie

Víno je prírodný produkt a nemožno u neho zaistiť kontinuálne dodávky rovnakého ročníka. Náš sortiment je široký a i pri najlepšej vôli sa nám môže stať, že ku zmene ročníka u výrobcu dôjde rýchlejšie, ako stačíme aktualizovať našu internetovú ponuku. Pokiaľ dôjde ku zmene ročníka v dobe objednávky, je automaticky dodaný nasledujúci dostupný ročník. V prípade, že kupujúcí trvá na uvedenom ročníku a iný nechce, musí toto uviesť do poznámok k objednávke.

Špeciálne ročníky určitých liehovín, šampanského portského či klasického vína (tzv. "Vintage", "Millessime" nebo "Millesimata") sú vyhľadávané pre ich výnimočné vlastnosti, ktoré im dáva ročníkový zber, klimatické podmienky, skladovanie či ročník indikovaný na fľaši (napr. "Vintage 1966"). U týchto produktov nikdy automaticky iný ročník nedodávame. Vždy sa snažíme dodať objednaný ročník a v prípade problémov s dostupnosťou vybraného ročníka konzultujeme so zákazníkom.

Darčekové poukážky (Kupóny)

Platný Kupón s platným kódom a ostatnými ochrannými prvkami oprávňuje držiteľa na percentuálnu alebo nominálnu zľavu vo výške indikovanej na Kupóne. Pre každý nákup je možné použiť najviac jeden Kupón. Na všetky Kupóny vydané v rámci marketingových akcií sa vzťahujú zvláštne Podmienky a pravidla komunikované pri ich vydaní. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na odmietnutie uplatnenia Kupónu, pokiaľ možno usúdiť, že zákazník uplatňuje Kupón v rozpore s týmito Podmienkami a pravidlami.

Vrátenie tovaru

Vrátenie tovaru spotrebiteľom je možné v súlade s reklamačným poriadkom a zákonom 634/1992Zb bez uvedenia dôvodu do 14 dní. Toto ustanovenie sa týka zaslaného tovaru a netýka sa tovaru, ktoré bolo zakúpené osobným odberom v našej kamennej prevádzke.

Vyjadrenie predajcu, či bude žiadosti o vrátenie tovaru vyhovené a či sú splnené všetky podmienky, bude spotrebiteľovi oznámené do 30 dní od dátumu doručenia vráteného tovaru na adresu dodávateľa. V prípade prijatia vráteného tovaru späť musí spotrebiteľ následne podpísať dobropis na tovar, ktorý mu bude zaslaný a podpísaný dobropis doručiť na adresu predajcu (poštou alebo osobne). Na základe podpísaného dobropisu bude spotrebiteľovi vyplatená čiastka za vrátený tovar.

Dôležité upozornenie! Aby bol tovar prijatý späť, musia byť splnené tieto podmienky:

  • Tovar musí byť vrátený kompletný a v pôvodnom stave, vrátane originálnych obalov
  • Tovar ani obal nesmie byť akokoľvek poškodený
  • Tovar nesmie javiť známky spotreby, opotrebenia či používania

Neprevzatie zásielky zákazníkom

V prípade objednania a následného neprevzatia zásielky objednávateľom si predajca vyhradzuje právo účtovať si vzniknuté poštovné náklady v plnej výške zaplateného poštovného. Objednávateľ bude oboznámený e-mailom o dlžnej sume, ktorú sa zaväzuje zaplatiť do lehoty 7 pracovných dní od obdržania tohto e-mailu na zadaný bankový účet. Následne mu bude vyhotovený a zaslaný doklad o zaplatení poštovného.


NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

imgRočník vína imglubecc img08.01.2014 21:17
imgDom vina Žilina imgJuan img25.07.2013 08:22
ODEzM2